Ha valaki mostanság véletlenül eltévedt az IKEA egyik speciális aloldalára, furcsálkodva tapasztalhatta, hogy a szokásos kiejthetetlen svéd nevek helyett most olyasmik állnak a termékek alatt, mint „a családom nem tisztel eléggéb, „a pasim nem válaszol az sms-eimre”, vagy „apa allergiás a szőrös állatokra”. A rendhagyó nevek oka az IKEA legújabb, ismét zseniális marketingkampánya, aminek lényege, hogy a termékek nevét egy olyan releváns mondatra cserélték, ami a Svédországban leggyakrabban beguglizott családi problémák között szerepel.
Így lett az extra kanapéágy „a partnerem horkol” és a fogkefetartó „nem akar összeköltözni velem”. A Retail Therapy kampány az IKEA sok korábbi húzásához hasonlóan kreatív és egyedi, tényleg érdemes szétnézni az oldalán, mert irtó vicces probléma-megoldás párosok vannak!
Itt van néhány kedvencünk:









