A pontos árakat már nem, csupán a kedvezmény százalékos mértékét tünteti fel akciós újságjaiban a Aldi és a Lidl Németországban. Ennek oka az, hogy már az üzletláncok sem képesek követni az élelmiszerárak rohamos emelkedését – szúrta ki a G7.
Az akciós újságok a kedvezmények indulása előtt több héttel kerülnek nyomdába, azonban az üzletláncok ekkor még nem tudják meghatározni, hogy 4-5 hétre rá mennyiért adják majd az adott termékeket, illetve milyen esetleges árváltoztatásokra kényszerülnek az akció időtartama alatt.
Az Aldi Nord a sajtónak úgy nyilatkozott: főleg a friss élelmiszereket érintik a bizonytalanul alakuló árak.
A csupán százalékok feltüntetése finoman szólva nem aratott osztatlan sikert a vásárlók körében, akik azt is megkérdőjelezik, hogy egyáltalán van-e ilyen formában bármi értelme az akciós újságoknak.