Amikor egy bútor valamelyik alkatrésze meghibásodik, a legtöbben elkönyveljük, hogy ez van és elmegyünk a boltba, hogy vegyünk egy újat – azonban egy TikToker szerint, ha az IKEA áruházban vettük a terméket, sokkal olcsóbb módon megoldhatjuk a problémát.
Faares, aki a @faaresq felhasználónéven ismert a közösségi oldalon, egy IKEA-pénztárost és egy vásárlót is eljátszott egy rövid, de informatív jelenetben. A vásárló szerepében megkérdezi a pénztárost, hogy visszavihetnek-e egy terméket, mire a pénztáros azt válaszolja: “Persze, minden rendben van?”
Válaszul a vásárló elmagyarázta, hogy alapvetően igen, csak az egyik alkatrész eltört, amikor összerakta. A pénztáros ezután elmagyarázza a vásárlónak, hogy akkor nem kell az egészet lecserélni, mert tudnak pótalkatrészt adni hozzá – a videó szerint ráadásul ingyen.
Felmerül persze a kérdés, hogy a valóságban valóban úgy működik-e a dolog, mint a jelenetben? A rövid válasz az, hogy igen. Ugyanis a weboldalán a svéd cégóriás azt írja, hogy a kisebb pótalkatrészeket, például csavarokat, fogantyúkat vagy tipliket ingyen megrendelhetjük az IKEA önkiszolgáló rendszerén keresztül és 14 napon belül ki is szállítják őket.
A nagyobb gépek esetén csak bizonyos alkatrészek állnak rendelkezésre – de ebben az esetben is érdemes felkeresni az áruházat, mielőtt egy új terméket veszünk.