Magyarországon 27 éve van jelen az Auchan, így eljött az ideje a brand átfogó megújulásának. A cég új kommunikációs platformja
- a kedvező ár-érték arányt,
- a széles választékot
- és a megbízható minőséget hangsúlyozza.
Az új platform egyik leglátványosabb eleme a kis madárkarakter életre keltése, amely nemcsak vizuálisan erősíti a márkaidentitást, hanem aktívan segíti a vásárlókat az eligazodásban.
„A kihívás világos volt: arra ösztönözni a vásárlókat, hogy az Auchant válasszák, és ne csak egyszer-egyszer, hanem rendszeresen”
– mondta el Vincze Géza, az Auchan Magyarország tavasszal kinevezett ügyvezető igazgatója. „A kutatások alapján azonosítottuk az Auchan megkülönböztető jegyeit és előnyeit, amire (…) továbbiakban is építeni akarunk. (…) olyan márkastratégiát dolgoztunk ki, ami nemcsak racionálisan, hanem érzelmileg is kapcsolódik a vásárlókhoz.”
Az Auchan új madárkája új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia felhasználásával készült, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni.
Az átpozicionálás célja, hogy a vásárlást minőségi időtöltésként
és tudatos, okos döntések soraként éljék meg a vásárlók, amihez az áruházlánc széles körű támogatást is ad. Új kampány, új madárka, ami azt hirdeti: spórolj okosan, vásárolj tudatosan!

Az új platform egyik leglátványosabb eleme a kis madárkarakter életre keltése, amely nemcsak vizuálisan erősíti a márkaidentitást, hanem aktívan segíti a vásárlókat az eligazodásban.
Nemcsak aranyos, de praktikus is,
egyfajta „vásárlási tanácsadó” szerepben segít dönteni, és megmutatja, hogy lehet a legtöbbet spórolni. Aktív kapcsolatépítőként funkcionál majd a vásárlók és az Auchan között, amelynek hosszú távú célja, hogy ne csupán egy áruházként, hanem megbízható társként legyen jelen az emberek mindennapjaiban. A „Spórolj OkAuchan!” szlogent a kis madárka tölti meg aktualitásokkal és szerethető személyisége vizuálisan és tartalmilag is egységbe foglalja majd az Auchan üzeneteit.
Mindez a cég hosszú távú stratégiájának része, ami azt célozza, hogy az Auchan szerethető, értékalapú márka legyen, ami érzelmi kapcsolatban áll a vásárlókkal.
Kép forrása: Auchan