A 133 éve alapított luxusmárka az elmúlt bő fél évszázad designját mutatta be a közösségi médiát felhasználva. Tette mindezt azért, hogy a millenniumi generáció is lássa, micsoda érték és fényűzés jellemzi a márka múltját, amelynek legújabb sikerdarabjai már egyértelműen számukra is készülnek.
Az online tárlat az 1960-as évektől kezdődően egyenlőre az 1990-es évek végéig, évtizedenként mutatja be a luxusmárka ikonikus ékszereit és az azokat meghatározó trendeket.
A ’60-as években a Bulgari az első ékszerkészítők között volt, akik a fehér gyémántok mellé színes drágaköveket tettek, ami azóta is meghatározza a luxusmárka ékszerkollekcióit.
A ’70-es éveket az egzotikum határozta meg, a Távol-Kelet mesés szépségei számos ékszerükhöz ihletforrásként szolgáltak.
A ’80-as években minden jóval nagyobb, hangsúlyosabb lett. A válltöméses blézerek és puffos ujjú ruhák mellé dukált ékszerből is XL-es méretűt viselni. Az ókori római minták és díszítések nagy hatással voltak az ekkor készült ékszerekre.
A ’90-es évek a különleges formákkal és új megoldásokkal való kísérletezés évtizede volt.
Mentés
Mentés
Mentés
Mentés
Mentés