Shine

Férje halála után divatikonként újult meg Celine Dion

A rossz nyelvek szerint egyszerűen beleroppant férje elvesztésébe, azért az őrült showműsor a divatporondon, pedig Celine Dion sohasem volt egy szürke egérke a vörös szőnyeges eseményeken. Épp csak eddig nem kapták fel ennyire.

Múlt év nyara óta kezdett posztolni magáról az énekesnő egyre több fotót, amelyeken korábbi öltözékeihez képest bátrabb, bevállalósabb szerelésekben láthattuk, a divat világa pedig rögtön felkapta a fejét a változásra. Las Vegas-i fellépésein persze korábban is rendre haute couture ruhákban lépett fel, Armani Privé, Schiaparelli vagy épp Versace kreációkban nyűgözte le hangjával a közönséget minden alkalommal.

Hétköznapi szerelései az elmúlt időszakban azonban olyannyira extravagánsak lettek, hogy egy csapásra street style sztárrá emelték, és akkor még egy szót sem szóltunk a “nyakig felsliccelt” Versace estélyiről, amit pár hónapja viselt, élete első MET-gáláján. (Az pedig, hogy idén meghívást kapott rá, újabb jelen annak, hogy VIP tag lett a divat világában.)

 

 

Energikus, szenvedélyes személyiségét eddig is jól ismerte közönsége, hisz sosem volt rest kimutatni érzéseit. A divat világában azonban az ilyesfajta érzelem cunami szokatlan jelenség, a sok faarcú celebritás között pedig igazi felüdülés ekkora hírességet látni, mint Celine, amint ugrándozva, lelkesen tapsolja meg a divattervezőt, annak bemutatóját követően. Ez az eset nem légből kapott, Giambattista Valli legutóbbi, párizsi divatbemutatóján történt. Eddig, ha valaki ilyesmire vetemedett volna, szimplán csak hülyének nézik, most azonban a divatipar elitje tárt karokkal üdvözli őt, mint a legújabb, üdítő színfoltot.

A közösségi média által uralt világban ha valakinek sikerül olyan hashtaget indítania, amit széles körben használni is kezdenek, komoly értékkel bír. A híresség nevének, mint brandnek az értéke fokokkal ugrik felfelé, követőinek száma pedig nyilván emelkedni fog, amely további, soknullás összegekre lefordítható későbbi szerződéseket jelenthetnek az illetőnek. Ez történt Celine Dionnal is, aki esetén a Paris Haute Couture Fashion Week kapcsán életre kelt #CelineTakesCouture  hashtag szélsebesen kezdett terjedni az éterben és azóta is gyűjti maga alá az énekesnő remekbe szabott szereléseinek fotóit és videóit.

A francia Vogue-nak pedig nemrég még azt is sikerült elérnie, hogy pucéran készüljön róla fotó, a magazin Instagram oldalára. A póz persze kerül mindenfajta erotikus töltetet, sőt, Celine inkább töprengő, mint csábító a képen, de ettől még kétségtelenül hiányzik róla a csillogó réteg, amely fellépéseit szokta kísérni.

Ruhaválasztásai kétség kívül figyelemreméltóak. A legnagyobb és legmenőbb nevek közül válogat, mint a Balenciaga, Fendi, Balmain, Saint Laurent, Off-White, de felvette poénból a Vetements Titanicos pulcsiját is.

Pinterest

undefined

A Balenciaga esetén nagy feltűnést keltett egy neonsárga ruha, amit pár hónapja viselt. A rikító ruha és fekete bőr dzseki kombó kétségkívül távol állt attól a púderes, romantikus képtől, amely a Titanic főcímdalát eléneklő szupersztárról eddig kialakult. Választása egyébként iránymutatónak is számított, ugyanis ő volt az első A-listás híresség, aki a divatház új tervezőjének, Demna Gvasalia-nak a kollekciójából vett magának öltözéket.

Megjelenésében, viselkedésében bárhogy is nézzük, van némi dráma és érzelmi töltet, amelynek hevessége inkább passzol egy koncert színpadához, mint a hétköznapok unalmához. A kontraszt mögött megbúvó őszinte mosolyoktól és apró gesztusoktól azonban az összhatás természetes és közvetlen lesz, nem felszínes és magamutogató.

És mégis, mire jó ez az egész Celine-nek? Miért van erre a plusz felhajtásra szüksége valakinek, aki már mindent elért karrierje során, amit csak lehetett? Nos, talán épp ezért. A zenei sikerek és díjak után eljött az ideje, hogy más területeket is meghódítson magának. A divat világa pedig egyáltalán nem ismeretlen számára. Haute couture téren igazi törzsvásárló, stílusérzéke brilliáns, alkatát pedig bármelyik modell megirigyelhetné. 49 évével már nem tartozik a hamvas tinik táborába, ez azonban manapság inkább előny, mint hátrány, hiszen a divatházak és kozmetikai világmárkák soha nem látott érdeklődéssel fordulnak az idősebb korosztály felé, ha reklámarcot vagy épp modellt keresnek maguknak.

Megnézem
Összes kép (6)

Nem mellesleg Celine is próbálkozik a maga jogán betörni a divatiparba, év elején bemutatott, saját márkájának első táskákat és kiegészítőket tartalmazó kollekciója ugyanis pár héten belül fog debütálni világszerte. Ennek bevezetéséhez pedig a hírverés, amely az elmúlt heteket jellemezte, a lehető legjobbkor jön számára.

Hessegessük hát el az olyan rosszindulatú megjegyzéseket, mint, hogy Celine Dion teljesen megkattant és vagy halott férjével beszélget, vagy őrült szereléseket húz magára némi figyelemért. Az előbbi ugyanis otromba és undorítóan bántó, az utóbbi pedig badarság. Ki a fene ne viselné a legpazarabb, legmenőbb ruhákat, ha anyagi helyzete és befolyása engedné? Egy kis viccelődés és fesztelenség pedig még senkinek sem ártott meg.

 

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top