A kifinomult, mégis erőteljes új Givenchy alkotásban a gyengédség és a temperamentum egyesül, és alkot a modern férfi számára tökéletes, személyre szabott harmóniát.
Váratlan virágos kompozíció az elegáns, modern férfinak… A Nathalie Lorson és Olivier Cresp alkotó páros által megálmodott illat gerincét a klasszikus levendula helyett a nemes írisz adja, aminek kifinomult púderessége csábító. Az élvezetet az édes vadkörte friss zamata fokozza.
Az eredeti 1975-ös illatra emlékezve a pacsuli és a bőrhatású jegy karakteres harmóniája jelenik meg ebben az elegáns fás–virágos-fougere kompozícióban.
1975
A Givenchy ház bemutatja új, ikonikus illatát, a férfiasság egyedülálló megtestesítőjét, a Gentlemant. Szakítva a korra jellemző divatos összetevőkkel, a Givenchy Gentleman a pacsuli és az aromás jegyek addig szokatlan társításának köszönhetően egy erőteljes, couture kompozícióvá vált és lett az igazi úriembert jellemző előzékeny férfiasság megtestesítője.
2017
A Givenchy ház a 70-es évek klasszikus parfümjéből inspirálódva, megalkotta a mai modern úriember illatát, az úriember újraértelmezését. Mit jelent a XXI. században az úriember fogalma? Természetesen a környezetre nyitott, odafigyelő, elegáns életstílus és a biztonságot nyújtó, kifinomult férfiasság csábító alkímiáját.
A Givenchy férfi erős és érzékeny, kliséktől mentes, merész, szabad szellem.
SMOKING OR NO SMOKING
Az időtlen Gentleman által ihletett flakon egy stílusosan viselt, modern szmokinghoz hasonlóan a természetes elegancia megtestesítője.
Az 1975-ös illathoz képest az új illat flakonja letisztultabb, üvege vastagabb és nehezebb. Az új, modern flakont koronázó fekete lakk kupak és az üveget körbeölelő fekete szalag a dinamika és a lágyság, a kifinomultság és az erő ellentétének jelképe.
Egy neoklasszikus műalkotás.
AZ ÚJ GENTLEMAN
AARON TAYLOR–JOHNSON
Korunk dandyje, akinek csábító karizmája és természetes eleganciája magával ragadó. A Sam Tayor-Johnson által rendezett reklámfilm főhőse, a költői Givenchy férfi, aki egy igazi, a világra nyitott, független egyéniség. A neves brit fotós, filmes, producer, a 2009-ben rendezett „Fiatal évek” című film forgatásán dolgozott együtt először Aaron Taylor-Johnsonnal. A rendező nevéhez fűződik a 2015-ös, „A Szürke ötven árnyalata” című film is. Legutóbbi alkotása a Netflixen 2017. június 30-án előzetesen bemutatott „Gypsy”, Naomi Watts főszereplésével.
Sam és Aaron Taylor-Johnson külön-külön is csodálatosak, de együtt tehetségük és személyiségük egy különös szinergiát alkot, aminek eredményeként még nagyszerűbb produkciók születnek. Ilyen az új Gentleman illat fekete-fehér reklámfilmje, ami az éjszaka közepén egy vidéki majorságba repít bennünket.
Az éjszaka csendjében egy közeli szökőkút csobogását és egy már épp a vége felé közeledő ünnepség halk moraját halljuk. Az utolsó vendégek ernyedten beszélgetnek, néhányan még kártyáznak, de valami hiányzik, egy szikra.
És ez a szikra nem más, mint az Aaron Taylor-Johnson által megformált, nemtörődöm dandy, aki egy kis rezgő, gypsofilia virággal a kezében tűnik fel a vásznon. Egy karosszékből felállva, kezében egy kismacskát simogatva feltesz egy bakelit lemezt a lemezjátszóra és elkezd táncolni A+ amerikai rapper, Enjoy Yourself című számára. Minden szem rászegeződik.
Egy félmeztelen férfi lép a táncba, akit az amerikai táncos színész, Aaron Doucette alakít. Egy a manöken, Elizabeth Salt által megformált fiatal lány is csatlakozik hozzájuk, és a trio az ünnepi asztalra ugorva ördögi táncba kezd. A lendületes tánc a szabadban folytatódik, ahol már látjuk a felkelő nap gyengéd sugarait. Aaron Taylor Johnson igazi úriemberként a félmeztelen táncos vállára teríti a felöltőjét, a kis rezgő virágot pedig a lány felé nyújtja.
A két fiatalt a szökőkútig hajtja a tánc, már majdnem átölelik egymást, mikor lelassul a zene ritmusa, a férfi hirtelen megfogja a virágot és hagyja, hogy a lány a medencébe lökje. A férfi a vízben lebeg és felszabadultan mosolyog.
Az új GENTLEMAN Eau de Toilette 50 és 100 ml-es kiszerelésben, szeptember elejétől kapható a parfümériákban.
Mentés