Egy angol nő, Christine Evans a Nordstorm webáruházából rendelt magának egy farmernadrágot, melyért 89 fontot, vagyis mintegy 31 ezer forintot fizetett. Amikor megkapta és kicsomagolta a ruhadarabot, az egyik zsebében egy használt, koszos tangát talált.
@Nordstrom After, many years of loyalty to your company, I was appalled at the lack of customer service you gave me when i (continued..) pic.twitter.com/Z7qJar6h5c
— Christine Evans (@camnyc1) 2018. január 10.
A felháborodott nő felhívta a cég ügyfélszolgálatát, ahol azonban nem érezték át megfelelőképpen a heyzet súlyosságát, mindössze felajánlották neki, hogy kicserélik a nadrágot.
Christine ezek után a Twitteren tette közzé panaszát, mire a cég illetékesei észbe kaptak és szintén a közösségi oldalon azt írták, megértik, hogy egyszerű kártérítéssel ezt nem lehet helyrehozni, ezért azt kérték a nőtől, hogy lépjen velük kapcsolatba, hogy alaposan kivizsgálhassák az ügyet.