Nem egyedi eset, hogy egy márka a reklámjában egy konkurenciához hasonlítva fényezi magát. A The Ordinary is ezt tette, mikor 100% marulaolajat tartalmazó arcápolóját a Drunk Elephant termékével vetette össze. A gyenge pont, amire rátapintott, azonban úgy tűnik mégsem volt olyan gyenge.
A Deciem The Ordinary márkája itthon is egyre nagyobb rajongói tábort tudhat magáénak amiatt, hogy már-már viccesen alacsony árakon kínálnak olyan arcápolókat, amelyekről megszokhattuk, hogy borsos összegekbe kerülnek, miközben összetevőik minőségiek, a visszajelzések alapján pedig hatékonyságban is nagyon jók.
A Drunk Elephantot is annak jóval magasabb árai miatt kritizálta meg a minap, ugyanis míg a The Ordinary 100% Cold-Pressed Virgin Marula Oil átszámítva kb. 3900 Forintért vehető meg, a Drunk Elephant Virgin Marula Luxury Facial Oil több, mint négyszeresébe, kb. 18000 Forintba kerül, miközben az összetevője mindkettőnek kizárólag a hidegen sajtolt, szűz marulaolaj.
Hogy miért volt elhamarkodott a kritika, megtudhatod a Krémmánia Magazin cikkéből »