A k-beauty márkák az elmúlt években belopták magukat a szívünkbe insta-barát csomagolásukkal, szokatlan megoldásaikkal és sokszor egyszerű de nagyszerű összetevőikkel, a tíz lépéses arcápolási rutin pedig évekre biztosította a témát arról, mi is számít kevésnek, soknak vagy éppen elegendőnek a napindító és napzáró rituálék ügyében.
Most azonban úgy tűnik, a nyugati világ ismét valami újat akar, ami kellőképp „egzotikus”, de letisztultabb, kevésbé komplikált. A frissítő, tisztító vagy épp tradicionális japán arcmasszázsok mellett így a távoli ország kozmetikumai is mind nagyobb figyelmet kapnak Európában és Amerikában egyaránt.
De hogyan és mit válasszunk magunknak a tucatnyi japán márka kínálatából, ha nem ismerjük őket?
Kiindulásnak megadhatják a biztonságérzetet a nagy márkák, mint a Shiseido, a Shu Uemura vagy a Tatcha, de van mellettük számos kisebb brand is, amiknek izgalmas a termékkínálata, ráadásul sok esetben árban is kedvezőbbek.
Segítség lehet az elindulásban a Krémmánia Magazin válogatása, amiben bemutatják a legfelkapottabb japán márkák azon sikertermékeit, amelyek számos krémmániás tetszését elnyerték már és a visszajelzések, valamint az összetevőik alapján valóban kipróbálásra érdemesnek látszanak.