Shine

Rihanna sem jobb, mint a többiek

Érdekes egybeesésekre hívta fel a figyelmet a szépségipar szennyesét kiteregető Estèe Laundry.

Rihanna szépségmárkája, a Fenty sminkcuccainak designja megszólalásig hasonlít egy k-beauty-márka megjelenéséhez. A Dear Dahlia nevű dél-koreai márkáról van szó, amely ráadásul tavaly egy időben jelent meg a Fentyvel: 2017. augusztus 1-jén debütált, pár héttel rá pedig Rihanna is piacra dobta első kollekcióját.

Az egymáshoz közeli megjelenések miatt koppintásról talán nincs szó, de az is bebizonyosodott, Rihanna sminkmárkája sem olyan egyedi és különleges, mint ahogyan azt tartják róla, bár az inkluzivitás terén azért egyértelműen ő győz. Persze a Dear Dahliának sincs oka szégyenkezésre, a márványmintás, nyolcszögletű design hasonlóan ígéretes darabokat tartalmaz a maga k-beauty-stílusában.

És ez nem minden. Egy másik koppintásgyanús esetre is fény derült az énekesnővel kapcsolatban… »

Fotó: instagram/fentybeauty , deardahlia_beauty

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top