A Diet Prada oldalán tört ki a legújabb Victoria’s Secret-botrány, miután lefülelték a fehérneműmárkát, hogy előőszi kollekciójának néhány darabját nemes egyszerűséggel egy konkurensétől másolta, és erre még (állítólag hiteles) bizonyítékok is vannak.
A papírok szerint még múlt év novemberében rendelt a Victoria’s Secret egyik alkalmazottja a Fleur du Mal márkától egy halom fehérneműt több mint 12 ezer dollár, bő 350 ezer forint értékben, köztük a Lily fantázianevű kollekció darabjait is. Most pedig hogy, hogy nem, a megszólalásig hasonlító fehérneműk jelentek meg a márka webshopjában és instás oldalán is, nagyjából feleannyiért, mint amibe a presztízs márkánál kerültek.
Évek óta kritizálják a Victoria’s Secretet, hogy hirdetései és divatbemutatói kirekesztők, mégsem tesznek semmit, amitől úgy tűnhetne, javítani kívánnának begyöpösödött világszemléletükön. Múlt évben konkrétan botrány is keletkezett abból, hogy a márka marketingvezetője a Vogue-nak adott interjújában leszögezte, plus size modelleknek és transzszexuálisoknak nincs helyük a bemutatón, mert „ez a show a fantáziáról szól”.
2019-ben sem történt érdemi változás, hacsak azt nem nézzük, hogy érthetetlen módon Palvin Barbarát próbálják plus size modellnek beállítani, ami már önmagában is nevetséges. Mindeközben a tulajdonosi háttérrel is gondok vannak, pláne, miután kiderült, hogy az anyacég tulajdonosa évtizedes üzleti és baráti kapcsolatban állt a nemrégiben pedofília és emberkereskedelem vádjával letartóztatott Jeffrey Eppsteinnel. Mindennek ellenére a fehérneműmárka még mindig a legismertebbnek számít kategóriájában, ahol a sportostól a szexiig számtalan különleges stílusú és fazonú alsóneműt találhatunk – bár kérdés, meddig.
Persze az is lehet, hogy az egész egy ügyesen megszerezett lejáratókampány része, amelynek célja, hogy végre-valahára csődbe menjen a fehérneműmárka, az egybeesés pedig szimplán a véletlen műve, hiszen egy virágmintás fehérnemű nem akkora kuriózum.