Akik már megismerkedtek a májusban megjelent új Ignis-szel, tudhatják, hogy a mi autónk az évek folyamán nemcsak esztétikailag, hanem technikailag is sokat fejlődött. A leginkább hétköznapi autóként számon tartott Swift után, az Ignis lendületes formavilágú üde színfolt, amiről nem lehet eldönteni, hogy szállításra vagy családi kirándulásokra vásároltuk-e meg. A most bevezetésre kerülő 1,5-ös motor pedig további lehetőségeket ígér.
A Suzuki legújabb fejlesztéseként megalkotott négyhengeres, VVT (Variable Valve Timing, Változó Szelepnyitási Idő) motor már bőven elegendő a 960 kg-os autó dinamikus mozgatásához. Már az 1.3-as alapmotor is a legfejlettebb technikát képviseli, így a 93 lóerős erőforrás a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás szempontjából is példa értékű.
Ha kissé fürgébb városi partnert, vagy némi tartalék erőt szeretnénk, akkor érdemesebb az 1.5-ös motort választanunk. A különbséget októberben le is tesztelhetjük a márkakereskedésekben!
Az új karosszéria azon túl, hogy fiatalos és tetszetős, számtalan praktikus megoldást hordoz. A közös búra alá helyezett első fényforrások ereje kiváló, a hátsó lámpatest pedig akár a több autóval mögöttünk haladók számára is jól észrevehető tájékoztatást ad a fékezésről, vagy irányváltásról. A 17 centis hasmagasság megkönnyíti a beszállást és lehetővé teszi, hogy könnyebb terepen is elboldoguljunk, sőt a fekvőrendőrök és magas járdaszegélyek sem okoznak többé fejfájást.
Suzuki Ignis. A legújabb autónk. >>>
Már 1,5-ös motorral is. Keresse a márkakereskedőknél! >>>