nlc.hu
Szabadidő
Egy autó, amelyben minden együtt van

Egy autó, amelyben minden együtt van

Vagány forma, kitörõ életkedv. Erõ, biztonság és kényelem. Egy új Suzuki modell. A múlt összes tapasztalatával, a jövõnek. <br> <br>







 


 


 


 


 


 


 


 


Akik már megismerkedtek a májusban megjelent új Ignis-szel, tudhatják, hogy a „mi autónk” az évek folyamán nemcsak esztétikailag, hanem technikailag is sokat fejlődött. A leginkább hétköznapi autóként számon tartott Swift után, az Ignis lendületes formavilágú üde színfolt, amiről nem lehet eldönteni, hogy szállításra vagy családi kirándulásokra vásároltuk-e meg. A most bevezetésre kerülő 1,5-ös motor pedig további lehetőségeket ígér.






A Suzuki legújabb fejlesztéseként megalkotott négyhengeres, VVT (Variable Valve Timing, Változó Szelepnyitási Idő) motor már bőven elegendő a 960 kg-os autó dinamikus mozgatásához. Már az 1.3-as alapmotor is a legfejlettebb technikát képviseli, így a 93 lóerős erőforrás a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás szempontjából is példa értékű.
Ha kissé fürgébb városi partnert, vagy némi tartalék erőt szeretnénk, akkor érdemesebb az 1.5-ös motort választanunk. A különbséget októberben le is tesztelhetjük a márkakereskedésekben!






A gyorsaságnál is fontosabb, hogy épségben érjünk célunkhoz. Az Ignis ezen a téren is jól vizsgázik. Az alapfelszereltség részét képező ABS precízen egészíti ki a kitűnő hatásfokú fékek munkáját. Ezeken kívül az aktív fejtámla és a hárompontos biztonsági öv bennünket védenek, az autót pedig a speciális biztonsági zárak, melyek nem megfelelő kulcs használatakor körbeforognak, az ajtók pedig az ablakok betörésekor sem nyithatók.






Az új karosszéria azon túl, hogy fiatalos és tetszetős, számtalan praktikus megoldást hordoz. A közös búra alá helyezett első fényforrások ereje kiváló, a hátsó lámpatest pedig akár a több autóval mögöttünk haladók számára is jól észrevehető tájékoztatást ad a fékezésről, vagy irányváltásról. A 17 centis hasmagasság megkönnyíti a beszállást és lehetővé teszi, hogy könnyebb terepen is elboldoguljunk, sőt a fekvőrendőrök és magas járdaszegélyek sem okoznak többé fejfájást.






Az utastérbe beszállva azonnal tapasztalható a minőségi változás, mindenen látszik, hogy masszív, alaposan kidolgozott autó. Az ülések kényelmesek, párnázottságuk jó, negatívumként csak csekély oldaltartásuk említhető meg, ezt azonban feledtetik a jó tapintású és dekoratív kárpitok. Nagyban hozzájárul a többcélúsághoz a sok pakolórekesz és zseb, arról nem is szólva, hogy a csomagtartó 263 literes.






Megszületett tehát egy, a Suzuki legnemesebb hagyományait, az elért sportsikereket magában hordozó autó. A kocsit könnyű vezetni, fékezni, irányítani. A fentebb említettek – a nagy csomagtartó, az izmos, dupla vezérmű-tengelyes, 16 szelepes VVT motor az aktív és passzív biztonsági megoldások és a számos praktikus tartozék – mind – mind megtalálható az IGNIS-ben, amely nem csupán egy divatos autó, de hitünk szerint divatot is teremt majd!

Suzuki Ignis. A legújabb autónk. >>>

Már 1,5-ös motorral is. Keresse a márkakereskedőknél! >>>

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top