nlc.hu
Szabadidő
Van, aki forrón szereti

Van, aki forrón szereti

A C3 stílusa és személyisége éppúgy szól a kocsikat érzelmi oldalról megközelítõ vásárlókhoz, mint a dolgok praktikusabb végét megragadó vevõkhöz. Ebben nem kis szerep jut a motorválasztéknak, amely ugyanolyan sokoldalú és színes, mint maga az autó.




Hölgyek, vigyázat! Ha életünk párja ragaszkodik ahhoz, hogy a család új C3-át dízelmotorral vásároljuk meg, valószínű, hogy saját maga felé hajlik a keze, és csak vonakodva fogja nekünk átengedni a kis Citroën vezetését. A Citroën legmodernebb technológiát alkalmazó, a versenytársak által is etalonként számon tartott HDI dízelmotorjai ugyanis igazán elemükben vannak a könnyű léptű C3-ban. Már a 70 lóerős változat is fürgén mozgatja az autót, városban ellenállhatatlan robbanékonysággal, országúton észvesztően csekély fogyasztással hálálva meg vezetőjének a választást, de ugyanennek a motornak a 92 lóerőre felpaprikázott verziója már a valóban tapasztalt pilótákat is képes meglepni.





ztonságban persze akkor sem érezhetjük vezetéshez való jogunkat, ha partnerünk – derekát látszólag beadva – egy benzinmotoros C3 mellett teszi le voksát. Hiába a legkisebb, az 1,1 literes motor is elég erőt mozgósít ahhoz, hogy élvezetesen cikázhassunk autónkkal a csúcsforgalomban. Az 1,4 literes hajtóművek (75, illetve 90 lóerővel) a városhatáron kívül, hosszabb utakon is elevenné teszik az autót, az 1,6-osból felszabaduló 110 lóerőtől pedig ugyanúgy megszeppennek a C3-t nem ismerő autósok, mint azok, akik a HDI-vel próbálnak versenyre kelni.

Tehát vigyázat, hölgyek! Bármilyen C3-ra esik is választásunk, kössük ki jó előre, hogy legalábbis fele-fele arányban osztozunk majd vezetésén. Persze még így is engedékenyek vagyunk…

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top