nlc.hu
Szabadidő
Csupa lendület

Csupa lendület

Ötajtós Honda Civic

Az első Civic építése óta több mint harminc év telt el, az autó ezalatt hét generációt ért meg, és tizenötmillió példányt adtak el belőle. A Civic tervezésénél a mérnökök belülről kezdtek építkezni, azaz a tágas utastér köré építették az autót – ennek köszönhető a kategória legnagyobb belső tere, valamint a hatalmas csomagtér. A gépkocsit 1,4 és 1,6 literes, benzines erőforrásokkal lehet rendelni, melyek közül az utóbbi VTEC vezérlésű, valamint 1.7 CTDi kódjelű dízel hajtómű is rendelkezésre áll. Tágas belső és csomagterének köszönhetően az ötajtós Civic ideális családi autó lehet.


Honda Jazz – Kis autó nagy egyéniséggel

Az új Honda Jazz csak négy méter hosszú, ideális városi autó, amellyel nemcsak manőverezni, de parkolni is könnyű. Rövidsége ellenére, ha benézünk az utastérbe, rájövünk, hogy nemcsak óriási, de stílusos is. A panorámaablakok világossá, levegőssé teszik a kabint, az ülések pedig úgy variálhatók, hogy több mint 1300 literes rakodóteret alakíthatunk ki. A tervezők igyekeztek a nagyobb autók luxusvívmányait is becsempészni a Jazzbe: ilyenek például az automatikus klímaberendezés és a HI-FI kormányra helyezett vezérlőgombjai, de számtalan más technikai vívmány fokozza az utasok biztonságát és kényelmét. Akár a jazz-zene, ez a kisautó is csupa-csupa kellemes meglepetés.


Honda HR-V – Az öröm gépezete

A Honda HR-V beceneve „Joy Machine” – nem véletlenül! Az autó lelke a szellemes, ötletgazdag forma, amely megelőzi korát. Vezetése könnyű és megnyugtató, még a hétköznapi utakat is élménnyé varázsolja. Apróságok teszik még szebbé az autózást. Az utastérben négy pohártartó van, emellett két kesztyűtartó gondoskodik arról, hogy minden elférjen. A fémbetétek hűvös, metálos csillogását finoman kidolgozott belső kárpit ellensúlyozza. A gyártók nagyon büszkék az egy vezérműtengelyes VTEC motorra is: ez a motor ragyogó teljesítményt nyújt, és minden fordulatszám-tartományban csekély a fogyasztása.


Honda Civic – Számtalan lehetőség

Újonnan formatervezett első fényszórók, határozott vonalvezetésű első lökhárítók, markáns hűtőmaszk és új, áramvonalas motorházfedél – könnyű felismerni ezt a különleges autót. 9,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. A vezetés élményét itt is a nagyszerű teljesítményű VTEC motor biztosítja, de olyan különlegességeket se felejtsünk el megemlíteni, mint például a lejtőket és emelkedőket felismerő rendszer, ami a Honda találmánya az automatikus váltók világában. Első és oldalsó légzsákok, ABS, EBD, valamint ütésenergia-elnyelő karosszériaszerkezet szavatolja az utasok biztonságát.


Honda FR-V – A tökéletes egyensúly

Bárki elámul, aki bepillant a Honda FR-V belsejébe: a tágas utastér és a játszi könnyedséggel variálható hat különböző ülés garantálja, hogy az FR-V minden feladatra tökéletesen alkalmas legyen. A váltó és a kézifék karja a műszerfalra került, így a középső ülésen is rendkívül kényelmes az utazás. Mind a három hátsó ülés a padlóba süllyeszthető, óriási csomagteret varázsolva a belső térbe. A kényelmet számos apróság – úgymint kartámasz, asztal, pohártartók, rejtett rekeszek – biztosítja. A letisztult, kiegyensúlyozott haladást pedig a Honda versenyeket és díjakat nyert motorjai biztosítják.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top