Műfaji film lévén ne várjunk a Kész cirkusztól kidolgozott karaktereket a magyar színjátszás színe-javát (Udvaros Dorottya, Ónodi Eszter, Scherer Péter) és Dyga kevésbé ismert, ám annál tehetségesebb kedvenc színészeit (Welker Gábor, Schmied Zoltán, Elek Ferenc) felvonultató moziban a jellemfejlődés: nuku. A hősök klasszikus típusok (megcsalt férj, magánnyomozó, kisstílű bűnöző, stb.), akik a Quentin Tarantino filmjeiből megszokott módon lökik a sódert hol Bill Gatesről, hol a gombfociról elmélkednek, vagy arról, hogy nincs víz a lakótelepen, teszik mindezt olyan akadémikus pontossággal és fapofával, mintha csak az élet sorsfordulatait vitatnák meg.
A harmincas évei elején járó rendező filmről-filmre javuló tendenciát mutat A Kész cirkuszba azt mentette át, ami előző mozijában, a Tesóban a legjobb volt, az első húsz percet. Bár a mozi nem hibátlan alkotás, kísérletező, friss szemléletű, legfőképp pedig szórakoztató film. Dyga megtette a magáét, most a közönségen a sor.
Rozi étvágya a film alatt:
Forgalmazza: Budapest Film