A színházi közegben játszódó film (hősnőnk dramaturg) ráadásul a beavatatlanok számára lila ködben felderengő művészlétnek is görbe tükröt állít: a sztárszínésznő (Dobó Kata), a zeneszerző (Seress Zoltán), a rendező (Gesztesi Károly), a vidéki aktor (Csányi Sándor) minden bajok okozója, akik kíméletlenül önironikusak, amikor megmutatják nekünk, milyen is a valóságban egy próbafolyamat. Merthogy a társulat éppen a Veszedelmes viszonyokat igyekszik színpadra állítani, amikor Dóra fejéből kipattan az ötlet, hogy újsághirdetés útján keres az apai feladatra magának spermadonort. Ember tervez, isten azonban végez hiába a terv, ha az élet közbeszól: hősnőnk egyszerre csak két tűz között találja magát, egyfelől a megbízhatatlan aktor (Csányi Sándor), másfelől pedig az ideális apának, férjnek tűnő komponista (Seress Zoltán) is érdeklődést mutat iránta.
Igaz, a szituáció emlékeztet kissé a Hugh Grant-Colin Firth párharcra a Bridget Jonesból, és a gyermek illetve a család utáni vágy sem újdonság a szingli-vígjátékokban, de a Csak szex és más semmi vállaltan nem akar többnek látszani egy szórakoztató zsánerfilmnél, a leckét pedig az egy-két rosszabb poén és tempó-probléma ellenére is könnyedén felmondja.
Ráadásul Dobó Katát is újra láthatjuk a vásznon, aki ugyan továbbra is A miniszter félrelépből megismert Marosi Tündét játssza, de zavartalanul illeszkedik a stábba, méltó partnere az első filmes főszerepét alakító Schell Juditnak és a vígjátéki szerepében egyszerűen briliáns Csányi Sándornak.
Egyszóval: nem kell szégyenkeznünk a Csak szex és más semmi miatt kedves, könnyed limonádé, amit bárkinek szívből ajánlhatok.
Rozi étvágya a film alatt:
Rendező:
Goda Krisztina
Szereplők:
Schell Judit
Dobó Kata
Csányi Sándor
Seress Zoltán
Gesztesi Károly
Jordán Adél
Czapkó Antal