Időpont: 2007. szeptember 16., 19.30 Helyszín: Papp László Budapest Sportaréna Bővebb információ » Előzenekar: HOOLIGANS |
Az Elephunk sikerét (2.186.000 eladott album) a Where Is The Love első kislemezdal után a második kimásolt dal, a Shut Up tovább növelte. A lemez jelenleg No 2. a Billboard Európai Hot 100 albumlistán, januárban a Shut Up az európai eladási listán és az airplay listán is ELSŐ volt!
A Where Is The Love és a Shut Up című szám hazánkban is rendkívüli népszerűségre tett szert!
The Black Eyed Peas
*Tagok: will.i.am, apl.de.ap, Taboo és Fergie, aki később csatlakozott a trióhoz.
*Elephunk a BEP harmadik albuma
*Harmadik kislemezdaluk a Hey Mama lesz, amely az Along Came Polly című film betétdala. A film főszereplői Jennifer Aniston és Ben Stiller.
The Black Eyed Peas és The Darkness?
Will.I.Am.:”Először nem volt felhőtlen a viszonyunk a Darkness-szel, mert a brit rádiós listákon fej fej mellett küzdöttünk az első helyért, végül a mi dalunk lett az első, összesen hét hétig vezettük a listát. Ők britek, mi nem, mégis mi lettünk listavezetők. Furcsa helyzet volt. Később sokat találkoztunk rendezvényeken és Justin ( The Darkness frontembere) felvetette, hogy készítsünk egy közös számot. A vége az lett, hogy Ausztráliában a Big Day Out fesztiválon a Retarded című szám közben Justin is megjelent a színpadon és besegített az éneklésbe. “
A kollaboráció olyan jól sikerült, hogy a BEP szeretné, ha Justin közreműködne a készülőben lévő negyedik albumukon.
Előzenekar: a Hooligans
A PEPSI és zene mindig is szoros kapcsolatban állt egymással, hiszen a nyolcvanas évek elején már Lionel Richie és Tina Turner reklámozta a céget, és az elmúlt években olyan zenészek szerepeltek reklámfilmjeikben, mint Pink, Shakira, Robbie Williams, vagy éppen a sikereik csúcsán álló Spice Girls.
A tavalyi évben a magyar PEPSI is nyitott és nemzetközi sztár helyett saját arcot választott Rúzsa Magdi személyében nyári promóciójához. Ezt a trendet követi az idei kampány is, hiszen a Hooliganses fiúk népszerűsége és a hozzájuk kapcsolódó bulizz velünk érzet összecseng a cég szlogenjével.
Nem titok a márka nemzetközi kampányának idei arca a Black Eyed Peas együttes, akik nem csak Amerikai Egyesült Államokban népszerűek, hanem szerte a világon. Taboo, Will I Am és Apl De Ap mellett Fergie képviseli a gyengébbik nemet a bandában, aki már komoly szólókarrierrel is büszkélkedhet.
A négyfős hip-hop csapat és a Hooligans-es fiúk karrierje között számtalan összefüggést fedezhetünk fel, hiszen mindkét banda több mint tíz évet dolgozott a sikerért, és mindkét csapat 2003-ban robbant be a magyar és a nemzetközi zenei életbe. A Hooligans 2003-as Királylány című slágere a mai napig sokat játszott és kedvelt sláger, míg a Black Eyed Peas Shut up! című nótája az együttes egyik leggyakrabban játszott dala.
A PEPSI segítségével egy egyedi zenei vállalkozás is létrejött, hiszen a Black Eyed Peas által írt Pepsi dalt – amely eredeti verziójában egy hip-hop nóta -, a Hooligans átírta és magára szabta, hogy aztán várhatóan a nyár slágereként sokszor játssza a fesztiválokon és egyéb fellépéseiken.
A nyári kampány után ősszel a két csapat végre személyesen is találkozhat, hiszen a Hooligans a szeptember 16-ai Black Eyed Peas koncerten közös zenélésre készül a hip-hop bandával és úgy hírlik erre, az amerikai négyes is nagyon fogékony.
www.blackeyedpeas.com
www.hooligansweb.hu