Mi más? Ki más! Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó George Clooney harmadszor is elvállalta a márka nagykövetének szerepét a Milánóban készült új Nespresso klipben. Guy Ritchie rendező Clooney ellenállhatatlan humorára építi a televíziós reklámfilmet, amelyben a színész és kedvenc Grand Cru kávéi játsszák a főszerepet.
„Nagyon örülünk annak, hogy immár harmadik éve együtt dolgozhatunk George Clooney-val” – nyilatkozta a Nespresso nemzetközi marketingigazgatója, Olivier Quillet. „Az ő energikus személyisége mindig hihetetlen élményt nyújt a vásznon, és világszerte Clubunk tagjainak millióit kápráztatja el.”
Bár a párizsi McCann WorldGroup által készített film csak 2008 utolsó negyedévében jelenik meg a kijelölt európai országokban – többek között hazánkban is – a Nespresso Club tagjai különleges kiváltságban részesülnek: az interneten keresztül ők már a nyilvános bemutató előtt exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá a www.nespresso.com weboldalon. Itthon októberben indul a nyomtatott sajtó kampánya, Sam Jones neves fotográfus munkáinak felhasználásával.
kávé.lap.hu