Szabadidő

11 ok, amiért szeretünk bringázni

11 jó okunk van arra, hogy bringára pattanjunk, és ezzel másokat is rávegyünk a kétkerekes közlekedésre. Spórolhatunk, bepasizhatunk, és még a gyerek is szereti…

11 ok, amiért szeretünk bringázni1. Spórolunk a taxin

Mert hó végén bizony minden fillér számít, az éjszakai tömegközlekedés nem kedvencünk, így aztán jobban járunk, ha előkotorjuk a bringát.

2. Nem károsítjuk a környezetet

A kerékpározásnak semmilyen környezetkárosító hatása nincs, így aztán tökéletesen megfelel a 21. század környezettudatos közlekedési formájának. Ettől pedig minden este nyugodt szívvel fekszünk le.

3. Bepasizunk a pirosnál

Hiszen a bringás pasik helyesek, sportosak, izmos a lábuk. Sose hagynánk ki egy jó kis flörtöt a pirosnál.

4. Edzés helyett tekerünk

Próbáltuk az edzőtermeket, befizettük a havi bérletet, aztán vagy elcsaltuk az órákat, vagy egyszerűen nem fért bele a napirendünkbe a súlyzózás, így aztán alternatív megoldásként bringára pattantunk.

5. Bárhol, bármikor parkolhatunk

„Ez azért nem teljesen igaz.” (Forrás: a képszerk.) Az viszont biztos, hogy könnyebben láncoljuk le a bringát, mint parkolunk be a kocsival, ráadásul még a parkolásért sem kell fizetni.

6. Nem idegesítjük magunkat a benzinárakon

Hiszen nem veszünk benzint. Tőlünk akár 1000 forint is lehet, minket közvetlenül nem érint, sőt az idegeskedés következtében felmerülő vérnyomás- és idegrendszeri problémákat is megússzuk.

7. Nem érintenek a dugók

Legalábbis bringaúton ritkán van torlódás, és ez már önmagában okot ad arra, hogy örüljünk a tekerésnek.

8. Évente átfényeztethetjük a verdánkat

Persze a kocsinak is álmodhatunk új színt, de az nem pénztárcabarát flancolás.

Megnézem
Összes kép (1)
9. Menő bringás táskánk lehet

Mert téved, aki azt hiszi, hogy a bringásokra nem gondolnak a divattervezők. Egy külön iparág épült a bringás „menetfelszerelésekre”.

10. Megnyugtat a tekerés

A napi hajsza után hamarabb lenyugszunk, ha a hazafelé vezető utat kétkerekűn tesszük meg. Nem hiszed? Próbáld ki!

11. Elringhatod a gyereket

Beültetjük a bringás ülésbe, sisakot rakunk a fejére és már tekerhetünk is, ő pedig szépen elalszik zötykölődés miatt.