Idén, a karácsonyi koccintások jegyében, a Heineken abban „segített”, hogy egy New York-i baráti társaság rémálmát megvalósítsa. Pedig minden jó indult…
Karaokéra invitálták őket, ám a függöny mögött egy egész tévéstáb bújt el. A kiválasztott karácsonyi dal eléneklése közben aztán szétnyílt a függöny az amatőr énekes legnagyobb meglepetésére, és akkor szembesült a közvetítő stáb, a kamerák és a tévémonitorokat jelenlétével. A heinekenesek felajánlották neki a lehetőséget, hogy akár 30 ezer, teljesen ismeretlen ember előtt is énekelhet, csupán meg kell nyomnia az Igen gombot. A stáb ugyanis élőben kapcsolná őt a Times Square óriáskivetítőjére, a taxisok monitorjaira New York-szerte, valamint a washingtoni Verizon Centerben egy kosárlabdameccs szünetében a kivetítőkre.
A baráti társaságból többen meghátráltak, ám hárman belevágtak, még úgy is, hogy tudták, több tízezren fognak a hamis hangjukon jókat derülni. Bár itt nem a tehetségről volt szó, hanem a merészségről és a bulizásról.
Forrás: Adweek