Lépj ki a keretből!
Mindenki fejében úgy él, hogy Instagram = négyzet alakú képek. Nem kell feltétlenül elfogadni ezt a korlátozást, hiszen nem minden kép mutat jól négyzet alakban. Sőt, a tájképek sokkal szebbek horizontálisan. A legtöbb telefon fényképezője is 2:3-as arányú. Ezekre segítség néhány remek mobilalkalmazás. (IOS, Android, Windows)
Az arcok népszerűbbek
Ha arcok szerepelnek a képeken, azok mindig népszerűbbek! Nem számít hol – utcán, videóban, honlapon vagy éppen a közösségi oldalon. A Georgia Institute of Technology és a Yahoo Labs elemeztek 1,1 millió képet. A következő eredményekre jutottak:
A képek, amiken arcok vannak 38 %-kal több like-ot kaptak, és 32 %-kal magasabb volt a hozzászólások aránya is.
Tehát a szelfiké a jövő? Úgy tűnik, hogy igen. Érdemes arcokat becsempészni a vállalati stratégiába. Ezt a taktikát alkalmazza a National Geographic hivatalos Instagram-fiókja is.
A sárga és kék több eladást eredményez!
Ha egy márka vagy kisebb üzlet eladásra használja Instagram-fiókját, valószínűleg a sárga és kék színek használata a leghatásosabb erre a célra, derült ki a Wisconsin Egyetem tanulmányaiból.
A többi tippet a Közösségi média blogon találod!