nlc.hu
Szabadidő
Utazási irodák legidétlenebb panaszkönyvi beírásai

Utazási irodák legidétlenebb panaszkönyvi beírásai

Saját gyűjtemény, még két évvel ezelőttről. Gyakran időzöm a neten szállásértékelő honlapokat olvasgatván. Íme pár gyöngyszem!

Vendég: A recepción fél órán át ácsorogtunk, de nem jött senki. Majd telefonon hívtuk Önöket és a falu túlvégéről végre megérkezett valaki.

Vendégház: Talán feltűnt Önöknek, hogy az erdő menti kis faházunkat vették ki. Örömmel fogadnánk, ha megmutatná, hol találta meg a recepciót, ahol Önök ácsorogtak. Örülünk, hogy végül a telefonos segítséghez folyamodtak, hogy érkeztünkkor elmesélhessék, hogy esik az eső.

Utazási irodák legidétlenebb panaszkönyvi beírásai

Vendég: A szálláson nem lehet pihenni, aludni, annyi a nyüzsgés mindenütt.

Vendégház: Tényleg felháborító, hogy kánikulai melegben dugig tele van a Balaton és környéke, máskor javasolnék egy januári nyaralást az Önök számára. Szorgalmazzuk petíció megfogalmazását, hogy a Balaton Sound rendezvényeit (amelyre Önök is érkeztek), ha nem tudják mély csöndben lebonyolítani, akkor inkább szüntessék is meg.


Vendég: Négycsillagos szálloda és nincs wifi!

Szálloda: Wifi van, Önök felejtették otthon a laptopot, ami miatt naponta veszekedtek egymással és a recepcióssal az aulában. Szeretnénk jelezni Önöknek, hogy minden igyekezetük és a panaszkönyvi beírás ellenére a recepciósunk nem mondott fel, bár az Önök távozásakor egy hét szabadságot vett ki.

A folytatásért kattints a Bouvet cafeblogra!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top