Szabadidő

Telenoros vagy? Mostantól erre készülj!

A Telenor üzleteiben május 9-től megszűnik a számlabefizetés, ellenben 324 Inmedio- és Relay-üzletben megnyílik erre a lehetőség.

A Telenor szerint a bővítésnek köszönhetően az ügyfeleknek kényelmesebbé válik a befizetés, mivel

  • több helyre mehetnek,
  • és mert az Inmedio- és a Relay-üzletek általában korábban nyitnak, és később zárnak, mint az ügyfélszolgálatok,
  • és mert rövidebb lesz a várakozási idő.

A szolgáltató egyébként továbbra is folyamatosan ajánlja a kényelmes, online befizetést, ezen csatornák népszerűsége folyamatosan nő: a MyTelenor mobilalkalmazáson például az elmúlt évben megkétszereződött a befizetések száma.

A hivatalos közlemény így szól:

“Ügyfelei érdekében és visszajelzéseik alapján a Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélszolgálati tevékenységét, így bővíti a számlabefizetés lehetőségeit is. Március folyamán a társaság 11 üzletében azokat az ügyfeleket, akik számlabefizetés céljából keresték fel a kirendeltséget, egy-egy közeli Inmedio vagy Relay hírlapárusító pontra irányították. A tesztidőszak alatt ezekben az üzletekben a várakozási idő jelentősen csökkent, és a komplex ügyeket intéző ügyfelek gyorsabb kiszolgálásban részesültek. Mindemellett a teszt azt is megmutatta, hogy a számlabefizetők is gyorsabban intézhették ügyüket az Inmedio- és Relay-üzletekben, mivel nem kellett más, hosszabb ügyintézést bonyolító ügyfelekre várakozniuk.

 Május 9-től országszerte 324 Inmedio- és Relay-üzletben a Telenor ügyfelei a POS terminálon üthetik be telefonszámukat, ezután a rendszer SMS-ben küldi ki telefonjukra a befizetendő számla összegét, amelyet a helyszínen készpénzben rendezhetnek. Fontos tudni, hogy a sárga csekkes fizetés többnapos átfutásával ellentétben, a hírlapárusoknál befizetett összegeket a Telenor azonnal jóváírja rendszerében.

A Telenor továbbra is a számlabefizetés egyszerű és kényelmes módjait ajánlja ügyfeleinek, akik ma már mobileszközről, az ingyenes MyTelenor és Wallet alkalmazásokból is egyszerűen befizethetik havi mobilszámlájukat. A Telenor emellett folyamatosan fejleszti a számlák internetes befizetési lehetőségeit is, melyek népszerűsége folyamatosan növekszik. Egyre több ügyfél preferálja az elektronikus számlát is, mivel ennek használatával elkerülhető a csekkel való sorban állás, ráadásul a digitális formátumban tárolt számlák 8 évre visszamenőleg visszakereshetők. Aki a személyes befizetést részesíti előnyben, májustól országszerte 324 Inmedio- és Relay-üzletben ezt megteheti, akár vasárnap is.”

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top