A hipermarketek, a diszkontok és a kisebb élelmiszerboltok már biztosan nyertek az idei foci-Eb-vel. A vasárnapi magyar–belga meccs előtt a korábbiaknál is többen szerezték be a kánikulában jobban fogyó italokat, egyes élelmiszereket, illetve szurkolói kellékeket – írja a Magyar Idők.
A lap megtudta: italokból, rágcsálnivalókból, televíziókból és szurkolói kellékekből már múlt hónapban is több fogyott a szokásosnál, a fociláz és az első kánikulai hétvége még jobban felpörgette a boltok forgalmát. Volt olyan áruházlánc, ahol chipsből például 80 százalékkal többet adtak el, mint máskor. A belvárosi tömegszurkolói rendezvények közelében fekvő élelmiszerüzletekben pedig kiugróan magas volt a forgalom.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége 2,5-3 százalékos növekedésre számít a magyar sörpiacon a foci-Eb és az olimpia miatt. Az eladások pedig máris érezhetően nőttek.