A görög származású Arianna Huffington tizenegy évvel ezelőtt alapította a nevét viselő The Huffington Post portált. Eleinte más weboldalak cikkeit szemlézték, kommentárok gyűjtőoldalaként működtek a fizetés nélkül dolgozó bloggerek munkájára építve. A weboldal hamarosan olyan népszerűvé vált, hogy Arianna Huffington önálló szerkesztőséget hozott létre, és a Huffington Post az amerikai digitális médiavilág egyik legnagyobb és legkeresettebb orgánuma lett.
Az idén 66 éves Arianna 2015 júniusában szerződést kötött az időközben eladott digitális médiabirodalom új tulajdonosával, amelynek értelmében 2019-ig irányította volna elnökként a médiabirodalmat és főszerkesztőként az internetes lapot. A szerződés ugyanakkor lehetővé tette számára, hogy újabb vállalkozást indítson, valóra váltva hosszabb ideje dédelgetett álmát, az egészségüggyel és a wellnesszel foglalkozhasson.
Arianna úgy érezte, nem tudja megfelelő szinten egyszerre működtetni a két vállalkozást, ezért döntött a távozás mellett.
A The Huffington Post az utóbbi években az Egyesült Államok határain kívül is terjeszkedett. Megjelent a francia, az olasz, az angol, a mexikói és a görög változata is, ma már tizennégy országban olvasható a helyi “HuffPo”, és hozzávetőlegesen százmillióan kattintgatják szerte a világon. Arianna Huffington új vállalkozása, a Thrive Global novemberben indul.