Legalábbis valahogy így képzeli a Heinken a világbékét a legújabb reklámja alapján. A videó egy szpothoz képest szokatlanul hosszú, és ennek ellenére szórakoztató. A történet annyi, hogy párokba hoznak össze egymás számára teljesen idegen embereket, akik az olyan kérdések kapcsán, mint a globális felmelegedés, a transzneműség vagy a feminizmus, gyökeresen mást gondolnak.
Anélkül, hogy tudnák egymásról, a megrögzött klímaváltozás-ellenes egy környezetvédővel kerül egy párba, a harcos feminista párja viszont azt hiszi, hogy a feminizmus a férfiutálatról szól. A párok tagjainak együtt kell működniük egymással, össze kell rakniuk egy bárpultot, majd pár percnyi ismeretség után fel kell sorolniuk, hogy mi közös bennük. Csak ezután vetítik le nekik a kisfilmet, amelyben mindegyikőjük őszintén vall a saját nézeteiről. Ha pedig ez nem veszi el a kedvüket egymástól, akkor egy üveg sör (természetesen Heineken) mellett megismerhetik a másik szempontjait.