A manchesteri székhelyű Casa Ceramica nevű vállalat megdöbbenéssel vette észre, hogy a bemutatótermük felé vezető folyosón mindig őrült rohamban vágnak át a vásárlók, talán azért, hogy minél előbb láthassák a csempekínálatot. Ám a cég ezt nem fogadta lelkesedéssel, ezért elgondolkodtak, hogyan lehetne lelassítani az embereket.
Végül arra jutottak, hogy egy kis optikai trükk bevetése lehet a nyerő. A felújított padlóról készült képeken jól látható, hogy egy mélyedés tátong a folyosó közepén.
De biztos, hogy ez így van? Persze, hogy nem. A padló tökéletesen sima, egy kis lyuk nincs rajta, csak a szemünk látja ezt a csalóka képet. Viszont az oda rohanva érkező embereket biztos megtorpantja a látvány, és a cég vágya tökéletesen teljesül: a vásárlók szépen lassan fognak innentől kezdve közlekedni ezen a folyosón.