Mi is megírtuk, hogy a héten leváltották a CBA megosztó, de országszerte ismert reklámarcát, Kasszás Erzsit. Az éneklő eladónő utódja a rappelő Icuka, a boltvezető lett, akit Bach Szilvia alakít.
Az új videót alig több mint két nap alatt már csaknem 200 ezren látták a YouTube-on. Mégis úgy tűnik, hogy sokan nincsenek megelégedve a CBA új reklámarcával, a hozzászólók közül ugyanis sokan Kasszás Erzsit követelnék vissza. Sajnos azonban minden jel arra mutat, hogy Balázs Andrea végképp felhagyott a szereppel. A CBA ugyanis azt írta Facebook-oldalán:
Szeretett Erzsink mostantól a világot jelentő deszkákon folytatja a pályafutását. A CBA-ban mostantól már nem fogsz találkozni vele. De abban biztosak vagyunk, hogy a tévé képernyőjén vagy színházban láthatod még.
A Bors Balázs Andreát is felkereste, aki csak annyit mondott, hogy nem szeretne többet erről a reklámról nyilatkozni.
Az, hogy Kasszás Erzsinek ennyi támogatója van, már csak azért is meglepő, mert megjelenésekor az ő nevével fémjelzett reklám is sokakat kiakasztott, egy kutatásból pedig az is kiderült, hogy a figura elriasztja a fogyasztókat az üzletlánctól, mert idegesítőnek, kellemetlennek, zavarónak találták őt.
Ehhez képest a CBA bizakodó, boltvezető Icukáról azt állítják, „neuromarketingkutatással” alkották meg karakterét. Bach Szilvia a Borsnak azt nyilatkozta új szerepéről:
Kasszás Erzsi után szerintem már semmin nem kell meglepődni. Ezek innovatív, új reklámok, amik egyeseknek tetszenek, egyeseknek pedig nem. Nekem nagyon tetszenek, szerintem kimondottan üdítő színfoltok, amiket a közönség is szeretni fog. Nem tudom, emlékszik-e, hogy Kasszás Erzsi hogyan indult tavaly? Pár hónappal később pedig az ország egyik legkedveltebb karaktere lett.