A Thai Airways átszámítva 25.000 forintnak megfelelő összeget kért egy utastól névátírás címén, mégpedig azért, mert a férfi a légitársaság online foglalási rendszerében nem tudta megadni a teljes nevét. A rendszer maximum 25 karakterből álló vezetéknevet engedélyez, a férfinak viszont ennél hosszabb vezetékneve van, amit, más megoldás híján, megpróbált lerövidíteni a foglaláskor.
Amikor családjával megérkezett a reptérre, kiderült hogy az útlevelükben más név szerepel, mint a repülőjegyeken, ezért számolták fel az extra díjat.
Az utas ugyan megpróbálta elmagyarázni a helyzetet, illetve igazolni személyazonosságát a légitársaság hűségprogramján keresztül, melynek tagja, a reptér alkalmazottja azonban ezt nem fogadta el, és azt tanácsolta, hogy tegyen panaszt.
A férfi ezt meg is tette, a légitársaság pedig felülvizsgálta az ügyet, és felajánlották neki a díj visszatérítését, valamint elnézést is kértek. Hozzátették továbbá, hogy tervezik a rendszer továbbfejlesztését a 25 karakternél hosszabb vezetéknévvel rendelkező utasok kedvéért.