Az esetet az érintett férfi édesanyja mesélte el a Ripostnak. „A fiam december 2-án érkezett Zürichből Budapestre a Flixbusszal. A táskáját induláskor a busz rakodóterébe rakta, onnan adta ki neki a sofőr a megérkezéskor. Csak otthon derült ki, hogy a teljesen ugyanolyan táska nem az övé, hanem egy másik utasé” – mondta Katalin.
Ezt követően azonban hiába keresték ők is, és tudomásuk szerint a másik érintett is a busztársaság ügyfélszolgálatát, még nem kerültek vissza gazdáikhoz az elcserélt csomagok. A gondot az okozza, hogy az adataikat nem adhatják ki egymásnak, így nem tudják felvenni a kapcsolatot, hogy a poggyászukat visszacserélhessék.
Ahhoz, hogy a két károsult utas megkaphassa egymás adatait, mindkét részről beleegyezési nyilatkozatra lenne szükség, ám a nyomtatványt a buszcég már több mint egy hete nem küldi ki.
A látogatóba érkezett férfi már másnap utazott is vissza Svájcba, viszont a kulcsa is a táskájában volt. „Két éjszakát kénytelen volt a pályaudvaron aludni, és onnan bejárni dolgozni, mivel nem tudott kulcs nélkül hazamenni. Ráadásul a lakhatást, így a kulcsot is a munkáltatója biztosítja neki, aki zárcsere esetén 1000 eurót, hozzávetőlegesen 330 ezer forintot kér” – mesélte a nő.
A Ripost megkereste a Flixbust, amely megerősítette, hogy a nyilatkozatok szükségesek a folyamat lezárásához, és ígértet tettek, hogy ügyfélszolgálatuk hamarosan felkeresi az utasokat.
(via)
Kiemelt képünk illusztráció, fotó: Pixabay