nlc.hu
Szabadidő
Saját popcornmárkája és plázái is lesznek a Netflixnek

Saját popcornmárkát indít és plázákat nyit a Netflix

A streamer egy popcorngyártó céggel fog össze, hogy ne csak azt uralja, amit a tévében nézünk, hanem azt is, amit fogyasztunk hozzá.

Családi méretű csomag popcornnal támad a Netflix. Az Indiana Popcorn vállalat kétfajta ízesítésű (sajtos és fahéjas) pattogatott kukoricával lép piacra, de egyelőre csak az Egyesült Államokban. A Walmart áruházakban biztosan kapható lesz a Netflixes pattogatott kuki, de egyéb helyeken is tervezik az árusítást. A nagyjából 20 deka súlyú családi kiszerelésért a cég 4 dollár 49 centet, azaz közel 1300 forintot kér majd – írja a Variety.

Netflix kuki

A Netflix saját márkás popcornjai (forrás: Netflix)

A streaming-óriás pár napja egy másik szokatlan vállalkozást is bejelentett. 2025-ben két amerikai nagyvárosban nyit bevásárlóközpontokat. Bár a vállalat a közleményeiben ezeket szándékosan „new in-person experience”-nek, vagyis új személyes élményközpontoknak nevezi, valójában olyan bevásárlóközpontokról van szó, ahol enni és vásárolni tudunk, csak az egészet fűszerezik néhány ott végezhető aktivitással, amik így vagy úgy a Netflix olyan sikersorozataihoz kötődnek majd, mint a Bridgerton, a Stranger Things vagy a Squid Game.

Első körben Dallasban és King of Prussia településen nyílnak a Netflixes plázák.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top