nlc.hu
Szabadidő
A Hunyadi-nézés volt a legkedveltebb március 15-i program

Brutális, amit a Hunyadi szombaton művelt

Úgy tűnik március 15-én a magyarok vagy valamilyen ünnepségen voltak, vagy Hunyadit néztek a tévében. Elképesztő nézettséget produkált a TV2 sorozata.

Újabb rekord: a március 15-i hétvégén ismét nézettségi rekordot döntött a Nemzeti Filmintézet támogatásával készült Hunyadi-sorozat. A hétvégén sugárzott részeket több mint egymillióan látták a TV2 Média Csoport csatornáin, a TV2-n és a Super TV2-n. A Hunyadi Jánost és korát bemutató sorozat a teljes lakosság körében szombat este 21,8 illetve 23,4 % közönségarányt (SHR) ért el – írja a Nemzeti Filmintézet sajtóközleménye.

Kádár L. Gellért lóháton (fotó: Nemzeti Filmintézet)

A Hunyadi-sorozat eddig epizódjai saját idősávjukban nagy előnnyel voltak a legnézettebb műsorok a teljes magyar tévés piacot vizsgálva. A március 15-én adásba került 4. és 5. epizód 941 ezres és 934 ezres átlag nézőszámot ért el a teljes lakosság körében. A 18-59 éves korosztályban mindent legyőzött a Hunyadi az év eddig eltelt időszakában: a szombat este 19:53 órakor kezdődő, negyedik epizód 492 ezres átlag nézőszámot (AMR) ért el a 18-59 éves nézők körében, ezzel 2025 eddigi legnézettebb műsora a teljes magyar tévés piacon. Az éves toplista második és harmadik helyén a Hunyadi sorozat további epizódjai állnak: 2. hely: március 15. 20:59 (ötödik epizód, 491 ezres átlag nézőszám), 3. hely: március 8. 21:00 (második epizód, 418 ezres átlag nézőszám).

Március 15-én a TV2-n láthatták a nézők az első három epizód ismétlését is, melyek szintén idősávjuk legnézettebb műsorai lettek mindkét kiemelt korcsoportban

A Bán Mór regényfolyamából készült Hunyadi nemcsak a nagyközönség, hanem szakmai körökben is sikert aratott: az első részek alapján született elismerő kritikák kiemelték a világszínvonalú látványvilágot, az elképesztő csatajeleneteket, a kiváló rendezést, a magával ragadó történetet, az erős női karaktereket és a remek színészi alakításokat. Az nlc kritikája a sorozatról itt olvasható.

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top