
November közepén ismét útnak indul a kormányablakbusz, amely több településre is eljut. Akár személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt intéznénk, szinte minden fontos okmányügyet helyben el lehet majd rendezni – mindössze személyi igazolványra és bankkártyára lesz szükség.
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat vagy „kormányablakbusz” egy olyan ügyintézésre felszerelt kisbusz, amely előre meghatározott időpontokban elérhető azokon a településeken, ahol nem működik állandó jelleggel kormányablak. Továbbá lehetőséget teremt az ügyfelek speciális helyszíneken (kórházak, kollégiumok, rendezvények, fesztiválok, stb.) történő, eseti jellegű kiszolgálására.
A busz már november 18-tól menetben van például Baranya vármegyében – a következő héten ebben a vármegyében november 24-én, 25-én, 26-án és 27-én is érkezik a helyszínekre, így például Beremendre, Magyarbólyra, Bogádra, Szilágyra és Bikalra is. Ugyanígy útra kelnek a buszoktöbbek között Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében, Békés vármegyében, Fejér vármegyében, Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében, Komárom-Esztergom vármegyében, Tolna vármegyében és Pest vármegyében is.
A teljes menetrend, a megállóhelyek és az időpontok itt olvashatók.
A helyszínen intézhető ügyek:
- személyi igazolvány megújítása
- útlevél
- vezetői engedély
- lakcímkártya
- diákigazolvány
- parkolási igazolvány
- ügyfélkapu-regisztráció
- ügyfélkapu+ segítség
A mozgó kormányablak nemcsak az idősek számára jelent könnyebbséget: teljesen akadálymentesített, így mozgássérült ügyfelek is kényelmesen igénybe vehetik a szolgáltatásokat.
Címlapkép: Getty Images