A ruhamárka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül.
A lululemon 2026-ban tovább bővíti nemzetközi jelenlétét: hat országban lép piacra új franchise-partnerségi modellje keretében. A tervek szerint a lululemon hamarosan Magyarországon, Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában nyitja meg üzleteit az Arion Retail Group vállalattal együttműködésben, valamint belép az indiai piacra is, a Tata CLiQ-kel korábban bejelentett partnersége révén.
Ezek az együttműködések Európában és az Ázsia–Csendes-óceáni térségben új és meglévő vásárlók számára teszik elérhetővé a lululemon innovatív sport- és életmódruházatát, valamint kiegészítőit. Az úgynevezett performance termékek a mozgás sokféle formáját támogatják – a jógától és futástól kezdve az edzésen és a teniszen át a golfig –, miközben a funkcionalitás és a stílus harmonikus egységét képviselik.
Az üzletnyitással párhuzamosan a lululemon vásárlói hamarosan Magyarországról is elérhetik majd a márka teljes termékkínálatát online, a lululemon.eu oldalon keresztül. Az indítás pontos dátumáról a későbbiekben adnak tájékoztatást.
Mivel világszerte folyamatosan erősödő keresletet tapasztalunk a lululemon iránt, 2026-ban hat új országban lépünk piacra
– mondta Sarah Clark, a lululemon EMEA régióért felelős alelnöke. „Ezek a piacok mind izgalmas lehetőségeket kínálnak a márkánk számára, és alig várjuk, hogy franchise-partnereinkkel együttműködve még több vásárlóhoz juttassuk el innovatív termékeinket és a vásárlás inspiráló élményét.”

lululemon
Közösségépítés a középpontban
A lululemon tovább mélyíti kapcsolatát vásárlóival nagyköveti hálózatán és helyi közösségi eseményein keresztül, amelyek a mozgásra és a jóllétre fókuszáló élményeket kínálnak. A márka holisztikus szemlélete – amely a fizikai, mentális és társas jóllétet egységben kezeli – meghatározó eleme marad annak, ahogyan a lululemon 2026-ban belép az új piacokra. A közösségközpontú modell nem csupán üzleti stratégia, hanem életérzés: valódi kapcsolódás és inspiráció a mindennapi mozgáshoz.
Nemzetközi terjeszkedés
A piaci bővülés a lululemon növekedési stratégiájának egyik alappillére. A márka jelenleg több mint 30 piacon van jelen világszerte, és folyamatosan bővül a vásárlói közössége Észak-Amerikában, az EMEA régióban, az Ázsia–Csendes-óceáni térségben, valamint Kínában. A most bejelentett piacra lépések újabb fontos mérföldkövet jelentenek a lululemon nemzetközi terjeszkedésében, és követik a vállalat idei nyári olaszországi belépését, valamint a közelmúltban, franchise-modell keretében megvalósult dániai, törökországi és belgiumi nyitásokat. Az új üzletek előkészítése a jövő évben is folytatódik; az üzlethelyszínekről, időzítésekről és közösségi aktivitásokról 2026-ban adnak majd tájékoztatást.

lululemon Regent Street, London
A lululemonről
A lululemon egy technikai sport- és életmódruházati, lábbeli- és kiegészítőmárka, amely jógához, futáshoz, edzéshez, teniszhez, golfhoz és számos egyéb aktivitáshoz kínál prémium termékeket. A márka célja életmódformáló termékek megalkotása és élmények nyújtása, amelyek valódi kapcsolatokat építenek, és mindenki számára új lehetőséget teremtenek egy teljesebb jóllét elérésére. A textilinnováció és a funkcionális dizájn terén a lululemon mércét állít, miközben világszerte dolgozik együtt jógázókkal és sportolókkal a folyamatos kutatás és termékfejlesztés érdekében. További információ: lululemon.com.