Napvilágra kerültek a Dolce&Gabbana 2010-es ünnepi sminkkollekciójának első kampányfotói. A képek tanúsága szerint a divatháznál továbbra is tartják magukat a tavaly tavasszal megkezdett irányvonalhoz: a márka arcát, Scarlett Johanssont ezúttal is hiteles Marilyn Monroe-imitátorként szerepeltetik a hirdetéseken. Az elegánsan fülledt hangulatú fotósorozat egyébként hűen tükrözi azt a koncepciót, melyet a D&G megvalósítani szándékozik az idei, ünnepi termékekkel.
Domenico Dolce a közelmúltban egy sajtónyilatkozatában elmondta ugyanis, hogy a kollekció tabudöntögető céllal született: az ünnepélyesség és a szexisség közti kontrasztokra épít. „A felszín látszólagosan törékeny, szinte megfoghatatlanul érzéki, a felszín alatt viszont ott a lefegyverző erotika” – magyarázta a tervező.