2011 a véres ránctalanítás éve |
A brit Waitrose üzletláncnál kapható, olcsó kenőcs eladási adatai az elmúlt időszakban túlszárnyalták az összes hidratáló és fiatalító csodakrémét. A terméket a legkülönfélébb korosztályokhoz tartozó nők vásárolják és a többség bizony nem vagy nem kizárólag a gyerekének, hanem saját magának. Az anyukák észrevették ugyanis, hogy krém kiváló hatással van az arcbőrre és felfedezésük az internetnek köszönhetően hamarosan széles körben elterjedt.
„Már nem is emlékszem, mi vitt rá arra, hogy az arcomra kenjem, de… Úristen! Ez egy csoda!” – lelkendezett egy anyuka a Mumsnet weboldal fórumán. „Két hete használom folyamatosan, és a bőröm egyre simább, kamaszkorom óta nem volt ilyen. Ez sokkal jobb, mint bármelyik drága arckrém, amit valaha kipróbáltam” – írta egy másik elégedett fogyasztó.
A csodálatos popsikenőcs javarészt olívakivonatot és esszenciális levendulaolajat tartalmaz, parabénektől, színezékektől és petróleumszármazékoktól mentes. Bár a használók el vannak tőle ragadtatva, a szakemberek szkeptikusak. „A nők azért vásárolják a terméket, mert azt gondolják, hogy ettől olyan finom tapintású lesz az arcbőrük, mint a babapopsi. Az igazság azonban az, hogy ez valószínűleg csupán egy jó hidratáló krém és nincs benne semmi különleges” – igyekezett lehűteni a kedélyeket dr. Patrick Bowler, a Daily Mailnek nyilatkozó plasztikai sebész.