Retus élőben – az air brush technika |
Ezt persze bárki állíthatná, a francia szépségipari vállalat azonban hivatalosan, közjegyzővel hitelesíttette, hogy a kampányban megjelenő képek bizony valóban retusálatlanok. Emellett egyébként több szemmel látható jel is utal arra, hogy az amerikai magazinokban és az interneten a héten debütált reklámfotókat valóban nem korrigálták: így például a modellek testére vetülő árnyékok, vagy épp az itt-ott elálló vagy belógó hajszálak.
A reklámkampány a márka vadiúj, HD Invisible alapozóját hivatott a lehető legmeggyőzőbben népszerűsíteni. A termék – mint arra a neve is utal – annyira könnyű, ugyanakkor makulátlan fedést biztosít a bőrön, hogy még HD kamerával készült, nagy felbontású felvételen sem fedezhető fel rajta semmiféle tökéletlenség. „Célunk, hogy a kampánnyal olyan fogyasztókat is elérjünk, akik még nem próbálták a termékpalettánkat, és bebizonyítsuk nekik, hogy a termék valóban olyan tökéletesen fed, hogy nincs szükség retusálásra, még a hirdetésekben sem” – magyarázta a Make Up For Ever észak-amerikai divíziójának vezérigazgatója, Gilles Kortzagadarian.