nlc.hu
Szépüljünk
Körömlakkból vettünk idén a legtöbbet

Körömlakkból vettünk idén a legtöbbet

2011 legnépszerűbb szépségápolási terméke a körömlakk volt.

A nemzetközi kozmetikai cégek az idei évben körömlakkból értékesítettek a legtöbbet, ezt mutatják legalábbis a már rendelkezésre álló, 2011. január és október közötti adatokat mutató statisztikák.

A körömlakkok eladásai csak az Egyesült Államokban 56 százalékkal nőttek a 2010-es évhez képest, ezzelKörömlakkból vettünk idén a legtöbbet pedig a körömlakk beelőzte az elmúlt években legfelkapottabbnak számító rúzst is.

A szakemberek szerint a körömlakkok felfutásának főképp a gazdasági válság az oka: míg a legújabb divatnak megfelelő ruhákra, cipőkre vagy kiegészítőkre nem feltétlenül tudunk költeni, a körömlakk ezekhez képest olcsó, és a színeket a legfrissebb trendeknek megfelelően variálhatjuk.

Az előrejelzések szerint a körömlakkok népszerűsége 2012-ben sem csökken majd.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top