A roxforti varázslat az új könyv megjelenése mellett ezúttal a szépségipar felől is igyekszik a hatalmába keríteni minket, az érdeklődés pedig óriási. Persze nincs min csodálkoznunk, hiszen az átlag nyolcévesek a könyvsorozat első részének 1997-es megjelenése óta már felnőttek.
A csajok esetén pedig egyértelmű: sminkelnek, és abszolút up-to-date információkkal a zsebükben gyakorolják a legújabb smink trendeket. Plusz fiatalok, nyitottak, érdekli őket minden, ami új és más, és a marketingesek nagy szerencséjére még kellőképp befolyásolhatók, pláne ha a szívükhöz közelálló dologról van szó. Ez esetben egy gyerekkoruk éveit át- és átszövő történetről, aminek szereplői hemzsegtek a gyerekszobák falain, ők repkedtek a müzlis dobozokon, és sanszos, hogy volt pár Hermione minden iskolás farsangon. (Igen, tudjuk, a hormonszint emelkedésével egy időben betört a Twilight-láz, és ki tudja, azóta hányan őrültek meg a szürkéért, de most maradjunk Harrynél.)
Pár hete ugyanis futótűzként terjedt a hír: Harry Potter-sminkkészletet terveztek!
Ha kíváncsi vagy rá, mit rejt az új hype magában, olvasd el a teljes cikket a Krémmánia Magazinon »