A cégcsoport számára az eddigi legnagyobb volumenű felvásárlásnak számít Jarrod Blandino és Jeremy Johnson 1998-ban alapított márkája, amely elsősorban az Y generáció ifjait célozza meg termékeivel – nem kis sikerrel.
Igaz, hogy nem az olcsó árkategóriához tartoznak a Too Faced termékei, mégis itthon is nagy a hype körülötte, és hozzá kell tenni, egészen csini INCI-je is van termékeinek.
És épp ez az a terület, ahol az üdvrivalgás zajába némi elkeseredett hüppögés is keveredik. Kétségtelen ugyan, hogy szélesebb körű, nagyobb támogatást kapó értékesítésre lesz így lehetőség, nő a marketingbüdzsé, és még számtalan más előnyt tartogathat egy fiatal márka számára egy ilyen felvásárlás. Másik oldalról azonban a Too Faced egy pillanat alatt elveszítette CF (cruelty free) jelölését. Magyarország legnagyobb online beautyközössége, a Krémmánia már törölte CF adatbázisából, és nyilván a nemzetközi nyuszis listákról is távoznia kell.