A TBS-t anno azzal a céllal vette meg a csoport, hogy növelje jelenlétét a természetes kozmetikumok piacán. 652,3 millió fontot fizettek a márkáért (mai árfolyamon váltva 688,29 millió eurót), amelyen most 1 milliárd euróért akarnak túladni.
Az itthon is kedvelt márkának világszinten 66 országban több mint 3000 üzlete van, az eladások azonban nem mentek olyan jól, mint várták. A múlt év első felében az egy évvel korábbi adatokhoz képest éves alapon 0,6%-kal csökkentek az eladások, a működési veszteségek pedig 7,2 millió euróról 22,2 millió euróra duzzadtak – tudható meg a Financial Times cikkéből.
Ez felettébb kellemetlen, tekintettel arra, hogy a The Body Shop alapvetően nem számít kulcsmárkának a L’Oréal portfóliójában, amit nemrég három új, amerikai márkával is bővítettek: a CeraVe, az AcneFree és az Ambi összesen 1,147 milliárd euróba került, ami nagyságban az Estée Lauder múlt évi akciójával ér fel, aminek során a Too Facedet szerezte meg.