Szépüljünk

Vagdosásos hegekkel teli modellekkel reklámoz egy divatmárka

Egyre bevállalósabbak a divatmárkák a pozitív testkép hirdetésében.

A vitiligóstól kezdve a striás és narancsbőrösön át a fogyatékkal élőkig, most már mindenféle modellt láthatunk a különböző reklámkampányokban, szerencsére. Most Goodbye Bread nevű márka vitte tovább még egy lépéssel ezt a folyamatot azzal, hogy olyan modellekkel mutatta be legújabb kollekcióját, akik anno vagdosták magukat, a hegek pedig most is jól láthatók a testükön. A márka eltökélt célja megszüntetni a divatnormákat.

Let’z get wet bishes 💦👉 gbread.co/soaked

Goodbye Bread (@goodbyebread) által megosztott bejegyzés,

„A hegek az ember életútjának egy olyan részét képezik, amit nem szabadna Photoshoppal eltüntetni. A Goodbye Bread meg akarja mutatni minden lánynak, hogy szeretniük kellene magukat és elutasítani a divat irreális követelményeit” – nyilatkozta a márka képviselője.

 

Friday Mood at the office 🔫 Don’t mesh with me 🔥 50% OFF ALL MESH 🍒 cuz summer sale 👉 GoodbyeBread.com

Goodbye Bread (@goodbyebread) által megosztott bejegyzés, Jún 29., 2018, időpont: 9:24 (PDT időzóna szerint)

Miután megjelent az első fotó az Instagramon, a márka követői dicsérték a kampányt, és megosztották saját történeteiket. Volt azonban olyan, aki aggódott, hogy ezzel csak még jobban felhívják a figyelmet az öncsonkításra, de a legtöbben pozitív véleménnyel voltak a reklámról.

Metro

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top