Kattints a képre nagyobb méretért! |
A csomagolás nagyon ott van, a doboz anyaga az olyan tapogatóőrülteknek, mint jómagam is, egy igazi oázis a sok buta, unalmas doboz között. A lilásan piros harsány szín találó a termék koncepciójához, azonban az üveg szerepeltetése a dobozon felesleges – én szeretem a meglepetéseket. Addig, amíg csak lehet, ne lássam, hogy mi van a dobozba rejtve.
Az üveg és a szórófej kialakítása tökéletes, sőt még annál is jobb. Az ergonómiailag kifogástalan, nagy nyomófejet még a legbénább pasi is meg tudja nyomni, az üveget pedig alakjánál fogva úgy meg lehet ragadni, mint egy kukoricagránátot, legszívesebben el sem engedné az ember. Talán képzavar, de tényleg így van.
Fejjegy: friss citrus csípős fűszerpaprika mandarin kamkvat sárgadinnye kardamom Szívjegy: koriander levél fehér frézia borókabogyó ambrette mag Alapjegy: indiai szantálfa Jacaranda fa nubuk bőr szarvasbőr kakaóbab amirisz |
Egyértelmű jelzést ad a hölgyek felé, mely leginkább a határozottságán, a nyílt és konkrét illataroma karakterén alapszik. Fűszeres, sokkal összetettebb illat, minthogy egy-két összetevő kiemelésével jellemezhető lehetne. A kicsit dohányos, kicsit fás illat megérzésre inkább közel kíván lenni a bőr illatához, mint a hidegebb, férfiasabbnak titulált vetélytársai.
Bizton állíthatom, hogy az illat sokáig tart, de nem irodai munkaillat, ahhoz talán túl kihívó, meredek. Sokkal inkább könnyed bulik, koktélpartyk, a szórakozás, a kikapcsolódás és nem utolsó sorban a hódítás illata.
Kattints a képre! |
A HUGO energise arca a 24 éves párizsi modell, Nicolas Duvauchelle. Nicolas megtestesíti azt a szellemiséget és energikusságot, amit az illat sugall, miközben higgadt, nyugodt, kiegyensúlyozott tud maradni.
Az én életfilozófiám, hogy légy önmagad! állítja Nicolas. “Élj a pillant hatása alatt, élvezd az életet, és ne tervezz előre!”
A HUGO energise termékek a nagyobb parfümériákban – Marionnaud, Douglas, House of Beauty – illetve a nagyobb magán parfümériákban kaphatók.