A hülyeség, olykor pedig az ízléstelenség tényleg nem ismer határokat, ezt bizonyítják azok a szexkellékek, amelyek keményen feszegetik a határokat. Elképzelésünk sincs például arról, hogy mi inspirálhatta annak a síkosítónak a megálmodóját, aki szenteltvízzel bővítette a folyadék összetevőit, ami – a gyártó marketingszövege alapján – Kr. e. 159 óta véd a kiszáradás ellen. (Vegytiszta humor.)
És ha már a síkosítóknál tartunk, igazi kihívás a képzelőerőnek az a termék, melyben az egyetlen extra a szalonnaíz. A gyártó mentségére váljék, hogy első körben csak viccből kezdte el a termék gyártását, de a szalonnás síkosítót azóta is annyian rendelik, hogy nem lehet leállni, még a Facebookon is óriási rajongótábora van.
Szintén szexszel akarják értékesíteni azokat az energiaitalokat, melyek a női és férfi intim zónák után a Pussy és a Cock nevet viselik, ami alapján a fogyasztó egyből arra asszociál, ha azt megissza, elementáris szexig fajul a dolog.