Örök és múlni nem akaró probléma: hogyan vegyük rá a férfiakat az óvszerhasználatra? Az erősebbik nem nagy része ugyanis gyűlöli a latexzoknit, az csökkenti az élvezet értékét, kényelmetlen, macerás, sőt olykor még az erekciónak is útját állja. Persze minden fejben dől el, tudjuk ezt rég, és tudja ezt a Magnum óvszerek gyártója is, ahol az elmúlt tíz évben látványosan megsokszorozták az eladási számokat. Hogy mi a titok nyitja?
A válasz egyszerű, a gyártó tudatosan a férfiegót vette célba, marketingkampányában pedig egyetlen célt tűzött ki maga elé: elérni a férfiaknál azt, hogy Magnumot használni, vásárolni menő legyen. Ez pedig csak úgy lehetséges, ha a méretből indulnak ki, mert akármennyire is bizonyítjuk, hogy a méret nem lényeg, a férfiak fejében más kép él, számunkra továbbra is fontos, hogy férfiasság terén „nagyok” legyenek – ezt pedig mi sem támasztja alá jobban, mint az, hogy gigaóvszert vásárolnak.