Az exkluzív autó-, parfüm- vagy ruhamárkák gyártóin kívül az áruházláncok is egyre gyakrabban hirdetik magukat hírességekkel.
Bárhova is menjen, Mariah Carey-t mindenhova testőrök, fodrászok és sminkesek hada kíséri egy ember pedig azzal keresi a kenyerét, hogy folyamatosan rajta tartja a szemét az énekesnő keblén. Ebben az óvó környezetben az énekesnő még a meztelenséget is vállalta egy saját parfümjének a reklámforgatása során.
Mariah Carey |
A Pepsinek olyan nagy sztárokat sikerült már megvennie, mint Britney Spears, Beyoncé Knowles, Jennifer Lopez és Madonna. A sztárok csak párat kortyoltak az italból, és rögtön fejenként több millió fontot tudhattak magukénak. Beyoncé több reklámban is szerepelt már azóta, szívesen ajánl másoknak telefonokat vagy parfümöket is.
Beyoncé Knowles |
Kate Moss is nagy szakmai sikereket tudhat magáénak. Egy világhírű ékszergyártó vállalat a H.Stern Kate-tel indította el új reklámkampányát. A híres modell azonnal igent mondott a felkérésre, pláne, hogy sikeresen feltűnt már a Dior és a Burberry divatcégek arcaként is. A reklámot 2003-ban mutatták be, és Moss kisasszony 3 millió dollárt 574 millió forintot vihetett haza érte.
Kate Moss |
Míg a Marks & Spencer a Take That fiúzenekarral népszerűsítette márkáját, addig a Tesco a Spice Girlst nyerte meg magának. A lánycsapat a Tesco karácsonyi televíziós spotjaiban szerepel majd, cserébe a hipermarketlánc szponzorálja az együttes világturnéját, fejenként egymillió fontot ad a tagoknak támogatás keretében. A BrandRepublic információi szerint a Tesco a szereplésért cserébe fejenként egymillió fontot ad az együttes tagjainak, akik egy turné erejéig állnak újra össze.
Spice Girls |