Valló Péter rendezésében három nő és három férfi énekli és játssza Galambos Attila dramaturg összeállítását a Szenvedély Musicalkoncert hat hangra és egy zongorára című estben. Mahó Andrea, Miller Lajos, Miller Zoltán, Nagy Sándor, Oroszlán Szonja és Sáfár Mónika neve jól cseng a zenés színpadi berkekben. És tényleg, a siker garantált. Többek között éneklik az Oscar-díjas filmdal, a Dick Tracyhez írt Előbb vagy utóbb kezdetű dalt, de részletek hallhatók az Ingmar Bergman filmnovellájára írt musicalből, a Kis éji zenéből, a Companyból, az Irány az erdő!-ből vagy az Orgyilkosokból.
Stephen Sondheim darabjai istenkísértő vállalkozások, rendszerint szokatlan, zavarba ejtő témákat dolgoz fel. Hétköznapok egy korrupt kisvárosban, ahol épp a helyi elmegyógyintézetből kiszabadult ápoltak randalíroznak. Hajdani illúziók és a valóság összecsapása egy lebontásra ítélt revüszínházban. Egy félőrült borbély ámokfutása a dickensi Londonban, amerikai elnökök ellen elkövetett merényletek, és még sorolhatnám mondta Oroszlán Szonja a Művészetek Palotájában.
A színpadon mindenki más: míg Mahó Andrea finom, elegáns és visszafogott, Oroszlán Szonja csacskább és emancipáltabb számokat kapott, talán ezért is énekel estélyi helyett nadrágban. Miller Zoltán a líraian édes fiút, Nagy Sándor pedig a cinikusabb, energikusabb, dühből a bárpultra felugrós típust mutatja be. Miller Zoltán édesapja, Miller Lajos számára nem ismeretlen a szerző, Sondheim világa, hiszen az Erkelben énekelte már Sweeney Todd szerepét. Sáfár Mónika előadásában a Bohócok, hé! (ön)iróniája, keserűsége, színházi és élettapasztalata sokszor vágyott színházi pillanattá sűrűsödött.