Sztárok

Szupermárkák nem csak celebeknek

A legkiválóbb márkákat keresik immár negyedik alkalommal. A program célja, hogy a megkülönböztetéssel a kiemelkedő minőségű termékeket mindenki megismerje.

Egy-egy kiváló márka nagyon kapós a hírességek körében. A sztárok szívesen vállalják a díjat nyert márkák háziasszonyi szerepét, és örömmel írják alá a reklámarcszerződéseket. Persze csak akkor, ha az a márka az ő nevüket is jó színben tünteti fel.

Patrick Dempsey, George Clooney vagy Reese Witherspoon is egy-egy híres márka arca lett már, a hazai sztárok közül Zsédát, Kovács Katalint vagy Gesztesi Károlyt említhetjük.

A Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a vásárlók és fogyasztók elvárnak és elismernek, sőt megszeretnek.

A Business Superbrands Bizottság és a Superbrands Bizottság kiválasztotta 2008 legjobb márkáit. A kiválasztott márkákat a következő hetek folyamán értesítik, a nagyközönség – a nemzetközi előírásoknak megfelelően – az év végi Year of the Brands gálát követően a Superbrands honlapján tekintheti meg a legkiválóbbak listáját, köztük a program számos új, belépő márkáját is.

Az idén negyedik alkalommal útjára induló program Magyarországon először a fogyasztói mellett az üzleti márkákat is értékeli. A társadalmi felelősségvállalás területén kiváló márkákat pedig a globálisan is most először megjelenő GoodCSR 2008 program mutatja be. A Superbrands-program eredetileg Nagy-Britanniából indult, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.

2008 a márkák éve: soha nem volt még ekkora verseny a fogyasztókért, az üzleti partnerekért, és soha nem volt még ennyi lehetőség a jelentős magyarországi márkák bemutatkozására. Az egyre szorosabb piaci versenyben előnnyel indulhatnak azok a cégek, amelyek márkáit ismerik és szeretik a fogyasztók, üzleti partnerek.

A hazai Superbrandek, azaz csúcsmárkák a többi márkánál ismertebbek és egyben vonzóbbak is a fogyasztók számára – ez derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet által a Superbrands Magyarország megbízásából 2007-ben elkészített, 1000 fős felmérésből. Idén kibővítve folytatódik a márkakutatás. (NLC)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top