UPC Lions díjat nyert a cannes-i reklámfesztivál apropóján megrendezett versenyen a Badár Sándor és Szőke András főszereplésével futó kampány. A páros egyik tagja, jelesül Badár Sanyi ismét elkezd mesélni.
Az elmúlt rendszer nagyobb hatással bírt, mint azt gondolnánk. A legvidámabb barakk tagjaként Magyarországon mindig minden szebb és jobb volt, de vajon mit gondoltak erről a szomszédaink és a kommunista Szovjetunióhoz hű keleti országok?
Badár Sándor és Horváth János emlékszik még, így könnyen és nagy élvezettel át tudják adni tapasztalataikat, történeteiket.
Mi is az a KEK? Az elsőre is nyilvánvalónak tűnik, hogy valamiféle rövidítés. A serdülőkor első 35-40 évén túljutott futballrajongó számára egy, a fiatalságát megédesítő, bűvös szócska, a többi néhány millió Badár–Horváth-rajongó számára pedig a hazai stand-up zseniális állócsillagainak 10-12 részből álló fellépéssorozata. (NLC)